image1 image2 image3 image4 image5 image6

Myanmar ( Barma ) 2016|Cesta po Barmě z března 2016

Den 2: cesta do Kataru

Od rána v Budapešti leje, tak se docela hodí, že jsme plánovali jet na letiste taxíkem. Protože v Brně nemáme možnost vyzkoušet aplikaci Uber, bylo rozhodnuto.
Objednávám odvoz. První nepříjemné prevapeni bylo, že jsem musel souhlasit s 1.4 nasobkem ceny, aby nalakali další řidiče. Dalším bylo, že v okolí nebyli volní řidiči a po nějakém čase nám byl jeden nabídnut s odjezdová časem 15 minut. To je docela dlouho, na to jaké má aplikace ambice. Aby toho nebylo málo, uplynulo 30 minut a řidič nikde. Tak jsem objednávku zrušil.
Našli jsme tedy standardního taxikáře. Ten pro změnu nebral karty, tak Uber dostal ještě jednu šanci. Objednám, tentokrát dojezdovy čas 8 minut. Čekáme, ale na jednou přijde zpráva, že řidič objednávku zrušil. Tímto jsem na Uber zanevrel.
Trochu nás začíná tlačit čas, tak se vracím ke starému dobrému mavnuti na taxi a frcime na letiste. Za 30 minut jsme na místě a platíme kartou necelých 6400 forintu.
Na letišti jsme hodinu před odletem, takže slušná rezervicka :-)
Letí Airbus A320, takže malé letadlo na šest a půl hodiny dlouhý let. Letadlo je až na několik málo míst vyprodané. Naštěstí je místa trochu více než normálně a sedadla mají display. To bych to nebyl ale já, kdyby mi display nepřestal po pár minutách fungovat. Nepomohlo ani několik restartu a tak jsem do konce letu bez zábavy. Letušky ač řeší, tak žádný výsledek. Není nás kam přesadit a business class nenabidnou. Dostal jsem jen noviny a časopis.
Zpět k letu. Na to že letušky pobíhají s tablety a něco si tam furt značí, tak servis docela chaoticky a trval dlouho. Chuťově ale jídlo dobré, dokonce dorazilo i objednané bezlaktozove jídlo. Na středně dlouhý let bylo i dost nápojů, včetně vína, piva a dalších alko nápojů, což jsem myslel, že už ani neexistuje.
Na to že si Qatar airways hrají na petihvezdickove, mají na tom postavenou reklamu, jsem z nich po prvním letu trochu rozpačitý. Určitě mají na čem ještě zapracovat.
Let nakonec trval 5 hodin, což je milé překvapení. A hezké bylo také video s bezpečnostními pokyny na začátku letu. Bylo natočené s hráči Barcelony (Qatar airways jsou jejich hlavním sponzorem) na stadionu a hřišti.  Zajímavé.
A také je na palubě internet, 15 minut zdarma.

Share this:

CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.